Kennismaken met Jan Marini

Jan Marini mag met recht een pionier in de professionele huidverzorgingsmarkt genoemd worden, als het gaat om het ontwikkelen van innovatieve technologieën. Het merk heeft nauwe samenwerkingsverbanden met een aantal van ‘s werelds meest vooraanstaande artsen en dermatologische onderzoekers om innovatieve, ultrageavanceerde en klinisch gevalideerde producten op de markt te brengen.

In de loop der jaren heeft Jan Marini Skin Research® een portefeuille opgebouwd van zowel eigen en gepatenteerde formuleringen, als een aantal primeurs waaronder een stabiele vorm van in vet oplosbare vitamine C. Het merk is tevens de eerste met een combinatie van glycolzuur, salicylzuur en azelaïnezuur en leverde het eerste product op basis van resveratrol (een polyfenol dat de levensduur van huidcellen aanzienlijk verlengt).

Het unieke 5-stappensysteem

De kracht van Jan Marini zit in het feit dat de klant de salonbehandelingen thuis kan ondersteunen door het 5- stappensysteem te gebruiken. Voor het beste resultaat dienen deze stappen consequent uitgevoerd te worden.

Een korte uitleg over hoe het werkt:

Stap 1 – reinigen

Diverse cleansers; oor het behandelen van elke huidconditie een aangepast product met als doel een snel resultaat voor een zachte, gladde en fijnere huidtextuur.

Stap 2 – corrigeren – rejuvenate (huidverjonging)

Actieve dynamische ingrediënten als vitamine C en DMAE-complex richten zich op textuurproblemen en bieden een veelzijdige vernieuwing van de huid alsook de aanpak van pigmentproblemen en zonbeschadiging. Vitamine C en DMAE-complex verbeteren ook het aanzien van rimpels en huidstevigheid en zorgen voor een liftend en stralend effect.

Stap 3 – corrigeren – resurface (huidvernieuwing)

Actieve, dynamische ingrediënten richten zich op textuurproblemen en resulteren in een veelzijdige vernieuwing van de huid, alsook de aanpak van pigmentproblemen en zonbeschadiging.

Stap 4 – hydrateren

Deze veelzijdige oplossing reguleert het vochtgehalte, beschermt tegen ontstekingen en zet een rem op huidveroudering.

Stap 5 – beschermen

Bescherming dankzij een breedspectrum UV-bescherming tegen schadelijke UV-straling. Een ingekapseld microsponsjessysteem zorgt voor een zijdezachte, luchtige, matte finish die niet zwaar of vettig aanvoelt.

Jan Marini, ins en outs

Jan Marini Skin Research Inc, werd opgericht door Jan Marini, die in de 90er jaren nauw betrokken was bij de ontwikkeling en marketing van MD Formulations. Van daaruit heeft ze haar eigen lijn ontwikkeld en zich vooral gericht op dermatologen, huidspecialisten, en plastisch chirurgen. Waar MD Formulations ophield, ging Jan Marini door met ontwikkelen. Zo zijn er veel vernieuwende ingrediënten toegepast en heeft zij verschillende patenten op haar naam staan. Inmiddels is Jan Marini over de gehele wereld verkrijgbaar en valt het merk vooral op door de goed geformuleerde producten die oplossingen bieden voor diverse huidcondities. Te denken valt hierbij aan onder andere de door zon beschadigde huid, acne, droge en vette huid, rosacea en hyperpigmentatie. Ook de gezonde huid vaart wel bij Jan Marini omdat ze actief en jeugdig blijft bij dagelijks gebruik van de geselecteerde producten. De Jan Marini specialist is goed opgeleid en weet precies wat klanten nodig hebben voor een mooie huid. Laat u daarom adviseren over de vele mogelijkheden. Jan Marini producten hebben een antwoord op elk huidprobleem en binnen 2 weken ziet 90% van de gebruikers de eerste resultaten al.

Skin Care Management System:

De kracht van Jan Marini zit in de Skin Care Management Systemen (SCMS) als vertrekpunt en is de nieuwe norm voor superieure resultaten. Ze zijn simpel, effectief en goed voor een langetermijnklanttevredenheid. Niet voor niets zijn deze systemen al 3 jaar op rij (2011, 2012, 2013) bekroond door ‘New Beauty”’als Beste SkinCare System. Het geheim van de SCMS zit in de toepassing van belangrijke ingrediënttechnologieën die elkaar versterken voor een oplossingsgerichte aanpak om alle (grote) huidproblemen aan te pakken.

Voordeel om met Jan Marini te gaan werken:

Iedere klant heeft zijn/haar specifieke reden om naar uw salon te komen. Met Jan Marini kun je een nieuwe doelgroep bereiken van mensen die meer nodig hebben dan alleen huidverzorging. Uit onderzoek blijkt dat de Nederlandse vrouw en man veel waarde hechten aan een gezonde stralende huid om er goed uit zien. De producten van Jan Marini zijn zeer veilig en effectief en zorgen ervoor dat u er een nieuwe, trouwe klantengroep bij krijgt. Vergeleken met andere merken, is er sprake van een hoge merktrouw en de herhalingsaankopen liggen dan ook veel hoger dan bij andere merken. Klanten zullen onder de indruk zijn van de resultaten die ze al heel snel zelf zien en voelen!

Jan Marini staat voor:

  • Resultaat op alle indicaties (er is enorm veel technologie in deze lijn toegepast)
  • Eenvoud in begrijpen en gemak van toepassing
  • Waar voor je geld
  • Klinisch bewezen vermindering van lijntjes en rimpels, rosacea, acne, acne littekens, hyperpigmentatie en algehele photo-aging.
  • Excellentie om de huid voor te bereiden op behandelingen en het behouden van langetermijnresultaat.
  • Zichtbare resultaten binnen slechts een paar dagen zonder huidirritatie
  • Exceptionele cliënttevredenheid en -loyaliteit
  • Eén code, één keuze, één simpele oplossing. Helder en gemakkelijk!

Wat kun je van ons verwachten?

Beauty Injection biedt een compleet pakket diensten aan om ervoor te zorgen dat u succesvol kunt starten met Jan Marini. Hierbij kunt u denken aan een promotiepakket (posters, brochures etc.), producttrainingen, intensieve begeleiding tijdens de opstartfase en coaching in advies en verkoop.

Starten met Jan Marini?

Om ervoor te zorgen dat iedere dépositaire op een goede manier kan starten, werken we met installatieorders. Hierdoor krijgt u een compleet productenpakket in huis, waarmee alle behandelingen uitgevoerd kunnen worden en ook gelijk thuisproducten verkocht kunnen worden. De pakketten zijn zeer zorgvuldig geselecteerd en de hoogte van de investering hangt af van uw doelstellingen en de hoogte van uw budget. Uiteraard kunt u later gemakkelijk producten bijbestellen als iets (bijna) op is, per telefoon, e-mail of in onze webshop.